ČIFO - Najdete nás na Facebooku!
ČIFO aktuality, zkušenosti - není to jen o penězích (2)

Mnoho manažerů, náborářů dodnes staví své aktivity a argumenty na porovnávání výše provizí, servisu a řečmi o tom, jak jsou „prima parta“. Doba, kdy poradci houfně přecházeli z různých MLM systémů za vyššími provizemi už je pryč a rozhodně nestačí nabídnout jen více peněz.

Na trhu lze narazit i na společnosti nabízející výrazně nižší provize poradcům výměnou za svou vizi, jak to myslí s klienty upřímně a jak pro ně mají speciálně upravené produkty. I když se prezentují nízkonákladovými produkty, často je tomu naopak. V konečném důsledku tak společnost vezme více klientovi i poradci a vydělá 2x. Poradce, který tento model odhalí pak naštvaně přechází jinde, nebo zklamán končí v oboru nadobro. Aktuálně jsme svědky odchodů celých skupin po stovkách z největších MLM.

Častou snahou mrakodrapových MLM společností (pozn. podle počtu pater kariérních stupňů, kterých je téměř jako CITY TOWERu, v němž mnohé společnosti sídlí:), jak si udržet poradce na nižších provizních stupních (aby mohli vydělávat na vyšší manažery) je argumentace zajištění péče, srovnávačů, pravidelných porad a teambuildingových akcí, kde si všichni navzájem potvrzují, jak je správné, že dělají právě pro červenou či modrou značku. Otázkou je, jestli kvalitní samostatný poradce, který má 5 a více let praxe potřebuje pravidelné týdenní porady, výkazy práce, šéfa, na kterého vydělává, a je-li to co je mu léta tvrzeno pravda.

V dnešní době je produktová i servisní nabídka různých společností velmi podobná. Málokterá společnost má nějaký skutečně jedinečný produkt jen pro své poradce / klienty a dojde-li na porovnání provizí mezi velkými MLM a pooly, proč by měl poradce dělat tutéž práci za poloviční peníze, jen proto, že může jet se svými kolegy na exotickou dovolenou a trávit jednou týdně dopoledne na poradě:).

„V ČIFU – Českém institutu finanční odpovědnosti a.s. jsme si vědomi těchto skutečností a svým poradcům a manažerům nastavujeme pomocí jednoduché kariéry na třech řádcích jasná pravidla a motivační ohodnocení, kterým se blížíme spíše poolovým společnostem. K tomu však přidáváme skutečně ojedinělý dotační program, který můžou poradci a manažeři využít dle potřeby. K nejpopulárnějším patří u poradců bezplatné schůzky z call centra a u manažerů dotace na asistentku a kancelář“, řekl Petr Olašin, člen dozorčí rady, aktivní manažer a specialista v oboru financí a pojištění, který v posledních 20 letech poznal jak práci v pojišťovně, MLM systémech i spolupráci s „poolem“.

služby ČIFO

Společnost ČIFO byla od samého počátku budována také jako vzdělávací společnost a sociální podnik. Jelikož u nás pracují specialisté s praxí kolem 20 let v oboru víme, že je lepší pomoct klientům některým událostem předcházet, než je řešit příliš pozdě. Proto máme rozvinut vzdělávací systém také pro zaměstnance firem i seniory (projekt SENIOR V BEZPEČÍ) a na nástrahy nejen finančního a pojistného trhu upozorňujeme formou interaktivních seminářů. Díky tomu, že jsme sociální podnik, můžeme veškeré služby účtovat v režimu Náhradního plnění a tím se naše služba násobně zatraktivní, neboť kromě pomoci občanům, pomůžeme také s řešením sociální oblasti a neplacením pokuty za nezaměstnávání dostatečného počtu osob se zdravotním postižením (dále jen OZP).

To, že jsme sociální podnik přináší kromě samotného prospěchu pro zaměstnance z řad OZP a práce v příjemném prostředí služeb (většina chráněných dílen je spíše manuálního charakteru), také mnoho doprovodných efektů v kariéře pro samostatné poradce a manažery. Dlouhodobě totiž čerpáme dotace z Ministerstva práce a sociálních věcí, které promítáme do následné podpory. Z těch nejzásadnějších přínosů uveďme zejména:

ČIFO tajemství úspěchu

  • BEZPLATNÉ SCHŮZKY Z CALL CENTRA. Aktivním samostatným poradcům dokážeme cenu dotace promítnou do nákladů na schůzky. V průměru u nás získá aktivní poradce bezplatně 10 schůzek měsíčně na nové klienty, které kontaktuje call centrum z různých cílových kampaní (internet, vzdělávání, péče o kmen). Má-li zájem o další kontakty, jsou mu přiděleny za předem definovaných podmínek (dělená provize nebo pevná cena za uskutečněnou schůzku). Nové schůzky jsou vkládány do on-line diáře s manažerským náhledem (manažer má přehled, kde má jeho poradce schůzky).

 

  • DOTACE NA ZAMĚSTNANCE ČIFO CENTRA. Vyřízení je velmi jednoduché a při zaměstnání OZP vzniká na dotaci automatický nárok do 75% mzdových nákladů. Asistent(ka) tak může vyřizovat běžnou agendu kanceláře, domlouvat schůzky poradcům, organizovat školení, chystat dokumentaci ke smlouvám a pomáhat s veškerou administrativou. Manažerův náklad činí dle úvazku kolem 4.000 Kč měsíčně.

 

  • DOTACE NA PROVOZ KANCELÁŘE. Manažerovi pobočky přispíváme na 2/3 skutečných nákladů na kancelář (nájemné, služby), bez omezení horní výše.

 

  • ONLINE SROVNÁVAČE POJIŠTĚNÍ MOTOROVÝCH VOZIDEL A MAJETKU. V rámci péče o kmen mohou poradci kontaktovat stávající klienty s ročním přepočtem smluv neživotního pojištění a přes srovnávač uzavírat smlouvy na dálku. Podpis je realizován úhradou klienta – akceptace platbou. Poradci si do svého kmene v rámci služby SPRÁVA SMLUV převádějí i smlouvy, které neuzavřeli, ale v rámci řádné péče o klienta a vyřizování pojistných událostí mají v evidenci a opět i zde připravují roční přepočet, aby nedocházelo k podpojištění (majetky) nebo přepojištění (např. auta).

 

  • PROPAGAČNÍ MATERIÁLY ZDARMA. Každý měsíc získá poradce kredit k objednání reklamních materiálů, vizitek a dárků pro klienty. Kredit se vztahuje také na schůzky z call centra.

 

  • PROGRAM POMOCI A PODPORY. S klienty uzavíráme dlouhodobé partnerství, kdy jsou v rámci řádné péče a programu správa smluv upozorňováni na veškeré novinky, zvýhodnění a nejdéle každé 2 roky jsou jim smlouvy přepočteny ve srovnávačích. Klient tak má jistotu, že zvýší-li se ceny například ceny nemovitostí, nebude podpojištěn a následně při plnění krácen pojišťovnou, ani nebude vyhazovat peníze z okna (pojišťovně), když cena jeho vozu každoročně klesá. Klienta provedeme i likvidací pojistné událost. V tomto pomáháme i klientům jiných společností. Díky této službě má poradce stabilizovaný kmen a spokojenou klientelu, která nepřechází ke konkurenci s každou novou „výhodnou nabídkou“.

 

  • ÚČAST NA SPECIALIZOVANÝCH KAMPANÍCH. Oblast působení je velice široká a své uplatnění v našich řadách naleznou nejen kvalitní samostatní poradci a manažeři, ale také školitelé, specialisté a profesionálové z oboru. Pomáháme nejen občanům, ale také obcím, městům, zájmovým spolkům. Organizujeme školení. Pořádáme výběrová řízení.

 

  • MAXIMÁLNÍ JEDNODUCHOST. Šetříme lesy i čas:-) Smlouvy a dokumentaci není nutné tisknout. Podpis probíhá podpisovým tabletem (SignPadem) nebo platbou. Dokumentace je zaslána klientovi na e-mail a do elektronického uložiště.


FIRMY, které mají zkušenost s ČIFO si na spolupráci nejvíce cení, že služby, které měli v minulosti dodávány od více firem a jednotlivců, nyní mohou mít „pod jednou střechou“, s jediným telefonním kontaktem na specialistu ČIFO, který jim pomůže s řešením Náhradního plnění, vzděláváním zaměstnanců, správou pojistných, úvěrových a investičních smluv, asistencí při likvidaci pojistných událostí, roční rekalkulací smluv a organizací výběrových řízení na pojištění firemního majetku i zaměstnanců.

SEČTENO A PODTRŽENO – Do systému vyplácíme o něco nižší provize než většina poolových společností a zároveň více než většina MLM. Díky dotační politice a snazšímu přístupu ke klientele si však v konečném součtu vydělá více člověk z každé kategorie. Stačí vzít do ruky kalkulačku a domluvit si u nás schůzku přes kariera@cifo.cz nebo kontaktní údaje:).

Práce u nás je velmi kreativní, zajímavá, spravedlivě ohodnocena a bude vás bavit. Jste-li člověk, který se nebojí nových výzev a svou práci vnímá i jako poslání a pomoc druhým, neváhejte nás kontaktovat. Rádi se s vámi setkáme a probereme možnosti spolupráce a nastavení, a to i v případě, že nemáte zkušenosti v oboru – máme adaptační plán pro nováčky i tipařskou smlouvu, kdy tipaře odměníme za doporučení klienta nebo poradce.