ČIFO - Najdete nás na Facebooku!
ČIFO kariéra poradce, manažera výhody spolupráce

Jsme atraktivním partnerem pro zkušené finanční poradce a manažery obchodních týmů. Samostatným poradcům nabízíme příjemné administrativní zázemí, zajímavé odměny, motivační a jednoduchou kariéru, AKTIVNÍ POMOC SE ZAJIŠTĚNÍM KLIENTELY, osobní rozvoj.

Zkušení manažeři obchodních skupin si mohou vytvořit v pod naší značkou vlastní ČIFO centrum, kde se budeme podílet na nákladech kanceláře i zaměstnanců. Přidáme jedinečné produkty, podporu specialistů, zázemní. Díky nesrovnatelně vyšší podpoře oproti poolovým společnostem jsme schopni zajistit manažerovi vyšší příjem s výrazně nižšími náklady. Přidáme know how na získávání klientů a stabilizaci klientského kmene i obchodního týmu. Jaké mohou být náklady na vlastní ČIFO centrum si můžete přečíst kliknutím ZDE.

Více informací – kariera@cifo.cz

Přehled základních výhod spolupráce s ČIFO a.s. pro finanční poradce a manažery:

PPPPPP – vždy něco navíc pro vaše klienty. Program pomoci a podpory je jedinečná asistenční služby, která díky napojení na specialisty – auditory pojistných událostí – zabezpečí klientům správnou výši pojistného plnění a pomoc při hlášení, reklamacích apod. Navíc při oprávněném navýšení pojistného plnění, je provizně ohodnocen i poradce, který případ pomohl zkompletovat. Kromě výtečné služby pro klienty, jde i o zdroj příjmu.

 

 

 

AMP

AMP – dokáže tohle váš diář? Náš pokročilý plánovač schůzek není obyčejným elektronickým diářem, ale velmi efektivním nástrojem, jak mít vždy zaplněn diář schůzkami a maximálně efektivně tak využít svůj pracovní čaj. Manažer získává náhled na aktivity svých poradců a může tak v reálném čase vyhodnocovat jejich úspěšnost. Navíc je možno on-line diář jednoduše propojit s call centrem a časy, na které se nepodaří vlastními silami domluvit schůzky s klienty, dovedou zkušené operátorky vyplnit dalšími schůzkami. ČIFO navíc podporuje vznik mini call center, které tak mohou v dotovaném režimu fungovat přímo pod dohledem manažera. Zároveň také podporujeme zaměstnávání osob se zdravotním postižením, čímž se zapojujeme do sociálně citlivé oblasti podpory zaměstnanosti osob se zdravotním postižením v nevýrobní sféře.

 

 

podporaPodpora pro poradce a manažery je velmi široká, ať už jde o napojení na call centrum, dotace na nájmy, auta, zaměstnance… Samozřejmostí je u nás možnost využít zvýhodněných tarifů mobilního operátora pro sebe i své blízké. Pro spolupracovníky máme ojedinělý systém vzdělávání

 

 

 

 

to jako fakt joNalijeme vám pravdu – systém ojedinělých školení, které mají na starost lidé s dlouholetou praxí, ať už jde o zakladatele pojišťoven, specialisty, kteří dříve pracovali pro ČNB a banky, čí zkušené manažery. Mezi nejlépe hodnocené školení patří „výluky z pojistného plnění“, „správné stanovení pojistných částek“, „investice“, „odpovědná odpovědnost“ a mnohé další odborné semináře. Poradci po absolvování často říkají, že tyto informace ještě nikdy neslyšeli, byť jde o profesionály z oboru s mnohaletou praxí. Naší specialisté znají zákulisí pojistného trhu a díky tomu můžeme být vždy o krok napřed a totéž platí o našich poradcích.  V očích klienta tak působíme daleko profesionálněji a věrohodněji.

 

 

franšíza ČIFOFranšíza ČIFO je tak trochu jiná franšíza. Manažer zodpovědný za kancelář se musí nejprve seznámit s filozofií firmy, etickým kodexem, způsobem práce s klienty. Po zapracování má možnost získat 2/3 příspěvek na nájem kanceláře, obsadit kancelář pracovníkem s dotovanou mzdou, napojit se na systém call centra a zajistit svým spolupracovníkům podmínky, díky kterým bude tým dosahovat stabilních výsledků. Jedinečné know how ohledně práce s klientským kmenem vede jak ke stabilizaci poradců, díky tvorbě pasivního příjmu, tak loajalitě klientů.

 

 

 

kariheraKariéra na 3 řádcích. Nelíbí se vám deseti i více stupňová kariéra. Nechcete každý měsíc plnit limity stanovené vaší společností. Odpovědí je naše jednoduchá kariéra, která se vejde na 3 řádky. Mimo její jednoduchost manažeři oceňují systém, který jim umožní být ohodnocen i v případě, že jej dožene jiný kolega v systému a je tak i nadále odměněn za to, že pomohl získat spolupracujícího poradce / manažera.

 

 

 

specializaceSpecializace je u nás základ a budoucnost dobrých služeb. V ČIFO jsme si vědomi, že obsáhnout kompletně obor bankovnictví a pojišťovnictví není v lidských silách, proto podporujeme specialisty z různých oborů a vyvíjíme i nové pojistné produkty, které pak můžeme nabídnout určitému segmentu na trhu za podmínek, které by nikde jinde nezískali. Pomáháme tak kultivovat pojistný trh a upozorňovat naše klienty na rizika, které jim reálně hrozí, ať z pohledu občanských rizik, tak průmyslového pojištění, profesní odpovědnosti, pojištění obcí a firem, statutárních orgánů… Aktuálně organizujeme sérii odborných seminářů pro starosty a starostky měst a obcí a velitele dobrovolných hasičů.

 

 

dotacePasivní příjem se u nás dá tvořit více způsoby, ať formou obratové odměny z vybudované obchodní skupiny, tak následnými provizemi z produktů neživotního pojištění, které od samého počátku cíleně podporujeme a vyplácíme následné odměny již od základní pozice. Reálně se dá vybudovat za 3 roky kmen, který svému získateli generuje měsíční příjem 20 – 25.000 Kč a po 5 letech dokonce 40.000 Kč. Každé uvedené číslo dokážeme skutečně vypočítat na jednoduchém kalkulátoru, který mají naši spolupracovníci k dispozici. Tyto nástroje vám umožní se věnovat klientům s náležitou odbornou péči, na kterou klademe vysoký důraz. Díky tomu má každý spolupracovník dostatek prostoru se klientům dlouhodobě věnovat. Při vybudování klientského kmene v počtu 200 klientů již není nutné vyhledávat nové kontakty, ale pouze se pečlivě starat o stávající klientelu.

 

Provize 2 x měsíčně. S železnou pravidelností vyplácíme provize 2 x do měsíce. V poradenském portálu si on-line stáhnete provizní sestavu. Náš portál dále umí wikipedie, fórum, přehled smluv, měsíční plán, klientský šanon…