Náš sociální podnik se snaží dlouhodobě podporovat vznik pracovních míst pro osoby se zdravotním postižením (invalidní důchod I. – III. stupeň). Dlouhodobě zaměstnáváme přes 80% OZP.
Průběžně doplňujeme tyto pracovní pozice:
- Administrativní pracovník (znalost MS office, práce s tabulkami a e-maily, základní uživatelské znalosti ovládání počítače).
- Pracovník call centra – asistence při domlouvání schůzek finančním poradcům a specialistům pro firemní klientelu. Možná práce z domu.
- Lektor – prezentace při vzdělávání finanční gramotnosti ve firmách. Nutné příjemné vystupování, prezentační dovednosti, komunikativnost, ochota cestovat, flexibilní pracovní doba.
- Produktový specialista. Nutná praxe v oboru pojišťovnictví, bankovnictví nebo investic. Příprava podkladů pro obchodní jednání finančních poradců, výstupy z kalkulaček pojišťoven, srovnání v tabulce. Práce s MS office.
- Člen redakčního týmu – výborná komunikativnost a práce s počítačem, MS office, facebook, LinkedIN. Tvorba nových článků, rozhovory s našimi klienty, poradci a manažery. Publikování článků, komunikace na sociálních sítích.
Úvazek, dle domluvy a možností. Rozumíme specifickým nárokům na pracoviště a jsme vstřícní při přizpůsobení pracovní doby a pracovních podmínek.
V případě zájmu o práci v týmu Českého institutu finanční odpovědnosti a.s. nám zašlete svůj životopis a motivační dopis na e-mail kariera@cifo.cz.