Našim cílem je dlouhodobé partnerství s klienty a uzavřením smlouvy vzniká náš smluvní závazek klientovi pomoci s řešením pojistné události a v případě potřeby zajistit správnou výši pojistného plnění.
Až 80% klientů, kteří se na nás obrací a nemají smlouvu v naší správě, musíme bohužel odmítnout, kvůli špatně nastaveným parametrům smlouvy. Své smlouvy si můžete zcela zdarma převést pod naší správu, i když jsou sjednány u jiné společnosti. Navíc bude evidována v on-line archivu, kde budete mít vedeny veškeré své smlouvy a na 1 místě k nim kdykoliv dostanete.
Program pomoci a podpory je našimi klienty vnímán jako jedinečná asistenční služba, kdy klienta naší auditoři pojistných událostí provedou každou pojistnou událostí, a to včetně následné kontroly výše pojistného plnění. V případě, kdy by plnění od pojišťovny neodpovídalo pojistně matematickým výpočtům našeho oddělení kontroly, budeme automaticky požadovat výplatu správného odškodnění. Služba je poskytována jak fyzickým, tak právnickým osobám.
Praktické zkušenosti ČIFO – Programu pomoci a podpory můžete shlédnout na reálně řešených případech kliknutím ZDE.
Nikdy nevíte, kdy nás budete potřebovat.