Kryjeme Vám záda. Našim cílem je dlouhodobé partnerství s klienty a uzavřením smlouvy vzniká náš smluvní závazek klientovi pomoci s řešením pojistné události a v případě potřeby zajistit správnou výši pojistného plnění.
Až 80% klientů, kteří se na nás obrací a nemají smlouvu v naší správě, musíme odmítnout, kvůli špatně nastavené smlouvě.
Program pomoci a podpory je našimi klienty vnímán jako jedinečná asistenční služba, kdy klienta naší auditoři pojistných událostí provedou každou pojistnou událostí, a to včetně následné kontroly výše pojistného plnění. V případě, kdy by plnění od pojišťovny neodpovídalo pojistně matematickým výpočtům našeho oddělení kontroly, budeme automaticky požadovat výplatu správného odškodnění. Služba je poskytována jak fyzickým, tak právnickým osobám.
Prohlédněte si skutečně řešené případy našich klientu na odkazu ZDE a příběh našeho klienta.