ČIFO - Najdete nás na Facebooku!

Díky moderní době, online nástrojům a rozdílným preferencím klientům při komunikaci s poradci a uzavírání smlouvy si můžete volit z více možnosti spolupráce. I přes všemožné srovnávače a online kalkulaček s možnosti uzavření smluv se ukázalo, že odborná konzultace při uzavření některých produktů je nezbytná. Online srovnávač lze relativně jednoduše použít na uzavření cestovního pojištění nebo povinného ručení na starší auto. Ovšem svěřit sjednání životního pojištění do online srovnávače je už spíše nezodpovědnost, neb přílohou sice jsou pojistné podmínky často v objemu přes 100 stran a klient uzavřením potvrdí, že se s nimi seznámil a souhlasí s jejich obsahem. Reálně je však čte málokdo a o výlukách, čekacích dobách, zvláštních ujednáních se dozví až při zamítnutí plnění.

Jak vypadá práce ONLINE FINANČNÍHO PORADCE?

Cropped shot of professional businessman signing business contract in his office room

Protože jsme kontaktováni klienty napříč ČR, můžete obsluhovat klienty, kteří přes internet poptávají některý z produktů pojištění, nejčastěji životní pojištění. Klienti často nemají žádnou aktivní smlouvu a mají zájem si uzavřít novou PS. S nastavením jednotlivých částek však očekávají pomoc specialisty. Klienti, kteří nás kontaktují přes internetové rozhraní většinou netrvají na osobní schůzce, návštěvě pobočky a vyhovuje jim komunikace v tomto pořadí:

  • Přidělení poptávky se základními informacemi o klientovi z dotazníku (věk, příjem, co si přeje pojistit, lokalita) finančnímu poradci. Zároveň klient dostává informaci, že jej bude kontaktovat specialista XY.
  • Telefonní kontakt s klientem. Získání prvních informací od klienta. Dotazy na priority, rezervy, zajištění výpadku příjmu, úvěry a jejich zajištění ŽP, poj. invalidity apod. Stanovení si cenového rozsahu a počtu pojištěných osob (např. pojištění živitele rodiny, ženy na MD a 2 dětí – max za 3.000 měsíčně).
  • Vypracování návrhů u 3 – 5 pojišťoven, a zaslání prvotního nástřelu klientovi na e-mail a návrhy dalšího termínu kontaktu a postupu.
  • ONLINE HOVOR s klientem. Domluva na konkrétních podmínkách, vypracování dalších návrhů a uzavření smlouvy. Klient podepisuje smlouvu na svém dotykovém zařízení ala mobil, tablet.
  • Klient může v rámci programu SPRÁVA SMLUV zaslat i své další smlouvy, např. pojištění majetku, aut apod. a 3 měsíce před výročním dnem nebo po obdržení platebního rozpisu na další pojistný rok je provedena rekalkulace u jiných pojišťoven a kontrola pojistných částek, aby nebyla nemovitost podpojištěna a automobil nadpojištěn (u HAV poj.).

online2
OFFLINE FINANČNÍ PORADCE

si může zvolit zájem pouze o klienty v místě jeho bydliště, např. uvede město + akční rádius (nejčastěji 30 až 50 km okolí). Klienti, kteří se nám ozvou přes internetové dotazníky a uvedli PSČ jsou filtrováni a pokud je dojezdová vzdálenost dle nastavených kritérií, dostává kontakt poradce. V této variantě se často kombinuje postup uvedený výše (např. prvotní telefonát a zjištění potřeb) s osobní schůzkou u klienta doma nebo v kanceláři. Tento způsob byl dříve jedinou možností práce poradce, dnes je alternativou a ideálně, když si klient sám zvolí, co je pro něj příjemnější způsobem komunikace.

Poradce si sám určuje kolik klientů jej může oslovit, jakou lokalitu chce mít na starost a určit si denní / týdenní / měsíční strop příchozích poptávek klientů, např. max. 3 klienti denně a zároveň 10 týdně. Poptávky mohou být rovnou přesměrovány na vlastní call centrum a poradci vkládány již domluvené schůzky s vážnými zájemci o poradenství do online diáře.

ČIFO kariéra - práce finančního poradce

Bavilo by vás:

  • Komunikovat pouze s klienty, kteří o to sami požádají a pomáhat jim správně nastavit smlouvy?
  • Pracovat odkudkoliv – klidně z Kanárských ostrovů, Řecka, Španělska, karavanu na cestách… (potřebujete jen telefon a neomezený internet a i ten zajistíme:)
  • Zastupovat nejvýznamnější pojišťovny na trhu a umět individuálně porovnat nabídky?
  • Mít volnou pracovní dobu a odměnu dle svého skutečného pracovního nasazení?
  • Kreativně řešit různé požadavky klientů v různých životních situacích?
  • Pomáhat klientům i v jiných oblastech?
  • Jednat s klienty online i živě?

Co od vás budeme očekávat:

  • Zkouška VZ pojištění a registrace u ČNB.
  • Aktivní přístup a příjemné vystupování.
  • Spolehlivost, pečlivost a dodržování termínů.
  • Ochotu spolupracovat na živnostenský list.
  • Chuť se neustále učit novým věcem a sledovat trh.
  • SŠ s maturitou a nejlépe praxi v oboru (není podmínkou).

Pomůžeme vám s:

  • Získáváním klientů!
  • Zkouškou i registrací u ČNB.
  • Produktovým zaškolením a praxí.
  • Budováním klientského kmene a tvorbou pasivního příjmu.

U nás získáte možnost:

  • Být pánem svého času a mít dostatek volného času.
  • Využívat online diář, který vám asistentka plní termíny s klienty.
  • Určovat si počet klientů, které chcete za týden / měsíc zpracovat.
  • Určit si, jaký byste chtěli mít roční příjem a my vám jej pomůžeme splnit i když bude 7místný.
  • Podílet se na rozvoji společnosti a kariérně růst v manažerských pozicích i jako specialista.

Další benefity, pokud vás nabídka výše zatím dostatečně nenadchla:

  • 2 měsíce volna:)
  • IT systémy a srovnávače
  • Zvýhodněný operativní leasing.
  • Soutěže, podpora prodeje, firemní akce.
  • Bezplatné propagační materiály každý měsíc (vizitky, propisky, bloky, šanony)
  • Dotace na kancelář i vlastní asistentku v rámci chráněné dílny, kterou ČIFO je:)
  • Zvýhodněné telefonování (od 49 Kč + vnitropodnikové volání zdarma až po neomezené tarify s hovory, sms a internetem)

Kolik si vyděláte?

  • Sami si určíte, kolik klientů měsíčně odeberete z online systému a kolik času budete práci věnovat. Za ŽP získáte odměnu cca 110-160% + provizi z dalších produktů (poj. majetku, spoření – stavební, do zlata, povinné a HAV pojištění, refinancování půjček a HYPO…), takže při aktivní činnosti by neměl roční příjem klesnout pod 1 mil. Kč.
  • Aktivní činnost – 30 poptávek klientů měs. = 135.000 Kč a více + pasivní příjem ze správy kmene (až 15.000 Kč měsíčně po 3 letech činnosti)
  • Při vedlejší činnosti a odběru pouze 10 poptávek klientů měsíčně bude váš čistý příjem mezi 15 – 45 tis.

Více informací skrze odpovědní formulář

V případě zájmu reagujte skrze odpovědní formulář nebo pošlete rovnou životopis na kariera@cifo.cz. Následně Vás kontaktujeme mailem – nabídka termínů – po zvolení termínu proběhne 20 min. videohovor. Poté dostáváte přístup k eLearningu a začínáte se připravovat na zkoušku a učit produkty (vše online). Po registraci u ČNB a ukončení interního školení praktických dovedností (online) můžete začít odebírat klienty v počtu, který Vám vyhovuje. Lze zvládat i při jiné práci a pokud příjem u nás za 10 hodin práce týdně překoná příjem ze zaměstnání, můžete udělat změnu:).

KDY O VÁS NEBUDEME MÍT ZÁJEM?

  • Nereagujete na 1. mail a nepřihlásíte se na první videohovor.
  • Při prvním videohovoru ani nevíte, kde se hlásíte a ptáte se na věci, které jsme vám poslali (bohužel se to děje často)
  • Nezvládáte samostatnou práci bez dohledu (chceme samostatné poradce s podnikatelským myšlením a nápady, nechceme vás „kopat do zadnice“ abyste pracovali, ale měli byste mít vlastní motivaci, proč práci dělat a kolik si chcete vydělat (s tím pak rádi pomůžeme:)
  • Nesplňujete min. vzdělání (SŠ s maturitou)
  • Nedodržujete termíny a čas (pokud klientovi slíbíte, že mu kalkulace DNES pošlete, tak je potřeba je odeslat, i kdybyste chystali 10 dalších kalkulací, aneb CO JE DOHODNUTO, PLATÍ!)

Více informací najdete také v článku Klienty již neoslovujeme, klienti oslovují nás.

Chcete vědět více – kontaktujte nás: kariera@cifo.cz nebo tel. 736 472 120.