Díky moderní době, online nástrojům a rozdílným preferencím klientům při komunikaci s poradci a uzavírání smlouvy si můžete volit z více možnosti spolupráce. I přes všemožné srovnávače a online kalkulaček s možnosti uzavření smluv se ukázalo, že odborná konzultace při uzavření některých produktů je nezbytná. Online srovnávač lze relativně jednoduše použít na uzavření cestovního pojištění nebo povinného ručení na starší auto. Ovšem svěřit sjednání životního pojištění do online srovnávače je už spíše nezodpovědnost, neb přílohou sice jsou pojistné podmínky často v objemu přes 100 stran a klient uzavřením potvrdí, že se s nimi seznámil a souhlasí s jejich obsahem. Reálně je však čte málokdo a o výlukách, čekacích dobách, zvláštních ujednáních se dozví až při zamítnutí plnění.
Jak vypadá práce ONLINE FINANČNÍHO PORADCE?
Protože jsme kontaktováni klienty napříč ČR, můžete obsluhovat klienty, kteří přes internet poptávají některý z produktů pojištění, nejčastěji životní pojištění. Klienti často nemají žádnou aktivní smlouvu a mají zájem si uzavřít novou PS. S nastavením jednotlivých částek však očekávají pomoc specialisty. Klienti, kteří nás kontaktují přes internetové rozhraní většinou netrvají na osobní schůzce, návštěvě pobočky a vyhovuje jim komunikace v tomto pořadí:
- Přidělení poptávky se základními informacemi o klientovi z dotazníku (věk, příjem, co si přeje pojistit, lokalita) finančnímu poradci. Zároveň klient dostává informaci, že jej bude kontaktovat specialista XY.
- Telefonní kontakt s klientem. Získání prvních informací od klienta. Dotazy na priority, rezervy, zajištění výpadku příjmu, úvěry a jejich zajištění ŽP, poj. invalidity apod. Stanovení si cenového rozsahu a počtu pojištěných osob (např. pojištění živitele rodiny, ženy na MD a 2 dětí – max za 3.000 měsíčně).
- Vypracování návrhů u 3 – 5 pojišťoven, a zaslání prvotního nástřelu klientovi na e-mail a návrhy dalšího termínu kontaktu a postupu.
- ONLINE HOVOR s klientem. Domluva na konkrétních podmínkách, vypracování dalších návrhů a uzavření smlouvy. Klient podepisuje smlouvu na svém dotykovém zařízení ala mobil, tablet.
- Klient může v rámci programu SPRÁVA SMLUV zaslat i své další smlouvy, např. pojištění majetku, aut apod. a 3 měsíce před výročním dnem nebo po obdržení platebního rozpisu na další pojistný rok je provedena rekalkulace u jiných pojišťoven a kontrola pojistných částek, aby nebyla nemovitost podpojištěna a automobil nadpojištěn (u HAV poj.).
OFFLINE FINANČNÍ PORADCE
si může zvolit zájem pouze o klienty v místě jeho bydliště, např. uvede město + akční rádius (nejčastěji 30 až 50 km okolí). Klienti, kteří se nám ozvou přes internetové dotazníky a uvedli PSČ jsou filtrováni a pokud je dojezdová vzdálenost dle nastavených kritérií, dostává kontakt poradce. V této variantě se často kombinuje postup uvedený výše (např. prvotní telefonát a zjištění potřeb) s osobní schůzkou u klienta doma nebo v kanceláři. Tento způsob byl dříve jedinou možností práce poradce, dnes je alternativou a ideálně, když si klient sám zvolí, co je pro něj příjemnější způsobem komunikace.
Poradce si sám určuje kolik klientů jej může oslovit, jakou lokalitu chce mít na starost a určit si denní / týdenní / měsíční strop příchozích poptávek klientů, např. max. 3 klienti denně a zároveň 10 týdně. Poptávky mohou být rovnou přesměrovány na vlastní call centrum a poradci vkládány již domluvené schůzky s vážnými zájemci o poradenství do online diáře.
Bavilo by vás:
- Komunikovat pouze s klienty, kteří o to sami požádají a pomáhat jim správně nastavit smlouvy?
- Pracovat odkudkoliv – klidně z Kanárských ostrovů, Řecka, Španělska, karavanu na cestách… (potřebujete jen telefon a neomezený internet a i ten zajistíme:)
- Zastupovat nejvýznamnější pojišťovny na trhu a umět individuálně porovnat nabídky?
- Mít volnou pracovní dobu a odměnu dle svého skutečného pracovního nasazení?
- Kreativně řešit různé požadavky klientů v různých životních situacích?
- Pomáhat klientům i v jiných oblastech?
- Jednat s klienty online i živě?
Co od vás budeme očekávat:
- Zkouška VZ pojištění a registrace u ČNB.
- Aktivní přístup a příjemné vystupování.
- Spolehlivost, pečlivost a dodržování termínů.
- Ochotu spolupracovat na živnostenský list.
- Chuť se neustále učit novým věcem a sledovat trh.
- SŠ s maturitou a nejlépe praxi v oboru (není podmínkou).
Pomůžeme vám s:
- Získáváním klientů!
- Zkouškou i registrací u ČNB.
- Produktovým zaškolením a praxí.
- Budováním klientského kmene a tvorbou pasivního příjmu.
U nás získáte možnost:
- Být pánem svého času a mít dostatek volného času.
- Využívat online diář, který vám asistentka plní termíny s klienty.
- Určovat si počet klientů, které chcete za týden / měsíc zpracovat.
- Určit si, jaký byste chtěli mít roční příjem a my vám jej pomůžeme splnit i když bude 7místný.
- Podílet se na rozvoji společnosti a kariérně růst v manažerských pozicích i jako specialista.
Další benefity, pokud vás nabídka výše zatím dostatečně nenadchla:
- 2 měsíce volna:)
- IT systémy a srovnávače
- Zvýhodněný operativní leasing.
- Soutěže, podpora prodeje, firemní akce.
- Bezplatné propagační materiály každý měsíc (vizitky, propisky, bloky, šanony)
- Dotace na kancelář i vlastní asistentku v rámci chráněné dílny, kterou ČIFO je:)
- Zvýhodněné telefonování (od 49 Kč + vnitropodnikové volání zdarma až po neomezené tarify s hovory, sms a internetem)
Kolik si vyděláte?
- Sami si určíte, kolik klientů měsíčně odeberete z online systému a kolik času budete práci věnovat. Za ŽP získáte odměnu cca 110-160% + provizi z dalších produktů (poj. majetku, spoření – stavební, do zlata, povinné a HAV pojištění, refinancování půjček a HYPO…), takže při aktivní činnosti by neměl roční příjem klesnout pod 1 mil. Kč.
- Aktivní činnost – 20 poptávek klientů měs. = 90.000 Kč (po odečtení nákladů) a více + pasivní příjem ze správy kmene (až 15.000 Kč měsíčně po 3 letech činnosti)
- Při vedlejší činnosti a odběru pouze 10 poptávek klientů měsíčně bude váš čistý příjem mezi 20 – 45 tis.
Více informací najdete také v článku Klienty již neoslovujeme, klienti oslovují nás.
Chcete vědět více – kontaktujte nás: kariera@cifo.cz nebo tel. 736 472 120.