ČIFO - Najdete nás na Facebooku!

Dnes jsem otevřel počítač a jako vždy na mne spustily titulky článků současné dění u nás.

Článek se v té chvíli (nyní je to již údajně značná část Opavska)zabýval vylitím vod v oblasti obce Kravaře.

Nevím, zda-li je to tím, že se již nějakou dobu (roky:) věnuji oblasti finančního poradenství, že beru (díky své povaze) záležitosti klientů velmi osobně, ale obratem jsem si vzal do ruky mobil a začal obvolávat své klienty z této lokality Moravskoslezského kraje.

Můj dotaz nebyl narovinu z těch hloupých: „Jak se máte? Jak se daří?“, ale upřímně jsem se rovnou ptal, zdali nebyli vylitou vodou řeky Opavice zasaženi.

Odpovědi byly naštěstí záporné, přesto jsem při vzpomínce na povodně 1997 vzpomněl na problematiku likvidit stran některých pojistných případů a vyzval klienty, stali-li by se obětí rozbouřeného živlu, ať nafotí nastálé škody. Po ustoupení vody totiž ne vždy jsou nastálé škody patrné a nastává rozpor mezi představou klienta – poškozeného a pojišťovnou o výši a rozsahu plnění.

Za mne je takové jednání a upřímný zájem pro klienty přínosnější, než přání ke svátku či narozeninám, které vám na email nebo formou sms zasílá kde kdo včetně drogerií, kafeterií, telefonních operátorů…

Sám si to uvědomuji až následně. V dopoledních hodinách jsem se snažil, byť bezplatnou radou, pomoci lidem, o které se pracovně starám mnoho let. Již nyní mám 1 požadavek na schůzku a 2 na řešení zajištění majetku. Vypadá to na budoucí tři schůzky u klienta.

Vyplynulo to jako přirozená potřeba. Takto vznikají ty nejlepší vztahy, dlouhodobá spokojenost klientů, a dobrý vlastní pocit.


Autor: Mgr. Jiří Snášel

 

Čtěte také – Není to jen o penězích