ČIFO - Najdete nás na Facebooku!

Naše společnost se od počátku „módní vlny“ srovnávačů od této formy sjednání produktů spíše distancovala, neboť nejčastějším rozhodovacím kritériem pro zákazníka je CENA. Častým výsledkem porovnání klientů bylo na závěr kliknutí na tlačítko SETŘÍDIT PODLE CENY VZESTUPNĚ, kliklo se na „vítěze“ a šup s tím do košíku, zaplatit a povinnost je splněna.

Máme pro Vás srovnávač s osobním přístupem – kontaktujte nás.

Chce-li poradce připravit klientovi nabídku, která bude splňovat veškeré jeho očekávání, zohlední v nabídce kromě ceny, také výši limitů, asistenčních služeb, pojištění čelního skla nebo všech skel vozidla, zapůjčení náhradního vozu, havarijní pojištění, spoluúčasti, nájezd km za rok, věk klienta, slevy za propojištěnost, stává se z rutinní práce u porovnávání kalkulátorů a podmínek pojišťoven práce na půl dne. Často pak má poradce tendenci spočítat 2, 3 oblíbené pojišťovny a nabídnout klientovi. Srovnávač má své výhody jak pro poradce, tak pro klienta. Je však nutná produktová znalost pojistných podmínek, výluk, výši limitů a jiných technických parametrů.

srovnávač loga na řádku

Z toho důvodu jsme spustili interní srovnávač pro poradce, do kterého jsme v 1. fázi v létě 2018 zapojili 9 pojišťoven, které jsou pro klienta zajímavé a začali testovat u Vás, u klientů. Díky obratovým slevám a bonusům, které přenášíme ve prospěch klientů se dostáváme běžně na ceny největších tuzemských srovnávačů, někdy dokonce díky individuálnímu přístupu a propojení s databází bank a pojišťoven na ceny nižší.

Srovnávač v rukou zkušeného poradce tak má smysl a svůj význam. Klient může s poradcem zkonzultovat jednotlivé pojištění a připojištění, limity, asistenční služby. Rozhodnout se pro plnohodnotné havarijní pojištění, nebo pouze „okleštěnou variantu“ za podstatně nižší peníze, výhodnou například u starších vozidel.

Počátek pojištění podpisem i platbou, vše on-line

Klientům jsme schopni poslat základní kalkulace e-mailem, na osobní schůzce vysvětlit rozdíly v limitech a připojištěních a smlouvu připravit buď tištěnou k podpisu, nebo vše zaslat na e-mail, kdy má klient ještě možnost si vše znovu pročíst, zrekapitulovat a pokud s návrhem souhlasí, zaplatí pojištění. Je-li na smlouvě sjednán počátek zaplacením, přípisem pojistného na účet pojišťovny se stává pojištění aktivní, klient si vytiskne zelenou kartu (nebo mu jí vytiskne poradce) a pojištění má sjednáno.

Povinné ručení komfortně z pohodlí domova s poradcem na telefonu

Automatický výroční audit smlouvy mailem

V rámci řádné péče o naše klienty zajišťujeme i roční rekalkulace, které klientům zasíláme na jejich e-mail, zpravidla 2 měsíce před výročním dnem, aby měli dostatek času na prostudování nové nabídky a případnou výpověď stávající smlouvy. Při sjednání přímo u pojišťovny o tento významný benefit přijdete, neboť pojišťovna vás nechá platit podle sjednaných podmínek. Hodnota vozu však každý rok klesá, proto je výhodné si nechat sazby přepočítat podle tabulkových hodnot vozů na trhu (více by klient stejně neobdržel, i kdyby měl auto pojištěno na dvojnásobek) a v případě evidentní úspory si nechat smlouvu přepracovat buď u stejné pojišťovny, nebo přejít ke konkurenci.

V Českém institutu finanční odpovědnosti nehájíme zájmy té, či oné pojišťovny, ale vždy zájem klienta, kterému se navíc smluvně zavazujeme, že jej v případě potřeby provedeme i likvidací pojistné události a v rámci Programu pomoci a podpory (PPP) zajistíme i případnou nápravu při nespokojenosti s výši plnění.

Přečtěte si článek – VŠE O HAVARIJNÍM POJIŠTĚNÍ.

Povinné ručení komfortně z pohodlí domova s poradcem na telefonu